اهمیت به کارگیری درست از اثاثیه آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
اهمیت به کارگیری درست از اثاثیه آرایشی را خانم‌ها به خیر و خوبی فهم و شعور مینمایند! با دقت به اینکه هر بخش چهره نیاز به فرآورده آرایشی اختصاصی به خویش را دارااست، هرمورد از این اسباب آرایشی هم نیاز به برس آرایشی مخصوصی دارا‌هستند تا بتوانند به شایسته ترین صورت روی چهره شما بنشینند. در بعضی از اسباب و اثاث آرایشی برس اختصاصی آن یاور با خویش مال و به طور یک پکیج به فروش می رسد. مثلا خط دیده‌ مایع اکثر زمان ها در گونه‌هایی عرضه میشود که برس بر روی کالا موجود است و نیازی به تنظیم برس دیگری وجود ندارد؛ ولی این مسئله در کلیه خط دیده‌ها اثبات میباشد. اما بهتر میباشد بدانید که برای مصرف با صرفه مواد آرایشی و همینطور برای اینکه شایسته ترین آرایش و پیرایش را داشته باشید، بایستی از برس آرایشی استعمال نمایید که به صورت منحصر به فرد برای به عبارتی جنس تاسیس شده است. انتظار نداشته باشید که با به کارگیری از نوک انگشت خویش بتوانید کرم پودر، سایه، رژ سیرتکامل و حتی رژلب را با زیباترین پیرایش روی فیس خویش بیاورید!

پیشین از هر چیز بهتر میباشد به تاءمل یک کیف یا این که استکان منحصربه‌فرد برای قرار دادن برس و قلموهای آرایشی خویش باشید و آنان‌را در طبقه یا این که کشویی قرار دهید که از آلودگی و گرد و غبار بدور بماند. برای خرید برس‌ رژ سیرتکامل یا این که هر برس دیگر، اعتنا فرمایید که موی و محرمانه برس از جنسی باشد که برای شما آلرژی ساخت نکند، چغل نباشد و انقدر کیفیت خوب باشد که زود وخیم نشوند. لازم میباشد که برس‌ها خوش‌دست باشند و بتوانید در زمان به کار گیری، آن‌ها را به راحتی در چنگ‌ خویش نگه دارید.


اکثری از آرایشگران دارای اسم و رسم معتقدند برای تولیدها بی آبی مانند رژ سیرتکامل، سایه، پودر و … از برسی به کارگیری فرمائید که مو طبیعی داشته باشد زیرا منافذ بیشتری دارا‌هستند و به راحتی روی فیس مخلوط می شوند. البته هنگامی که از محصول ها مایع و یا این که کرمی استعمال میکنید، در ادامه ست برس آرایشی با موهای تصنعی و مصنوعی باشید، زیرا جذب کمتری دارا هستند و اسباب و اثاث پیرایش باطن موها کمتر باقی می مانند. برای برس‌های چندمنظوره هم بهتر میباشد برسی پیدا نمائید که ترکیبی از موهای طبیعی و تصنعی دارا هستند و هریک در یک سمت برس قرار دارا‌هستند.

بهتر میباشد هر مورد از برس‌های آرایشی را بشناسید و بدانید که از هر مورد از برس‌ها بایستی به چه شکل استفاده نمود. هر چه داده ها بیشتری درباره‌ی جزئییات این تولیدات داشته باشید، آرایش و پیرایش آخری روی رخ شما هم سود بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال جای این که برس را از آخر بگیرید، انگشتان را فراتر و نزدیک‌خیس به راز برس بیاورید تا در اختیار گرفتن بهتری در جنبش آن داشته باشید.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: